Virtua Fighter 5 Final Showdown
Uwolnij w sobie wojownika i przygotuj się na ostateczne starcie! Virtua Fighter 5 Final Showdown to ostateczna wersja serii Virtua Fighter 5, która zawiera wszystkie ulepszenia implementowane przez SEGA od roku 2007, a także zupełnie nowe opcje.