Bundle 2
Elementy znajdujące się w niniejszym pakiecie są też dostępne do zakupu w indywidualnych zestawach personalizacji postaci. Zwróć uwagę, by nie kupić dwa razy tej samej zawartości. Ten pakiet zawiera elementy personalizacji dla 10 postaci: Pai, Lau, Jacky'ego, Jeffry'ego, Shuna, Lei-Feia, Vanessy, Goha, Eileen i T-Arashiego! Po pobraniu elementy te dostępne są poprzez menu TERMINAL.