Wolfenstein 3D
Jako super agent OSA, B. J. Blazkowicz, musisz uciec z zamku Wolfenstein i obalić faszystowski reżim! Walcz z pamiętnymi wrogami - od Hansa Grosse po Mecha-Hitlera w legendarnej grze, która dała początek gatunkowi FPP. Przeszukaj klasyczne etapy, znajdź sekretne komnaty ze zrabowanymi przez faszystów skarbami, zbieraj apteczki, amunicję, broń i odnajduj nowe skróty.