Omen of Sorrow
Potwory z klasycznych horrorów i mitologii spotykają się, aby przejąć panowanie nad nocą! W ukrytym podziemiu pod panowaniem nocnych kreatur zbudził się nowy horror! Omen of Sorrow łączy potwory z horrorów, literatury i mitologii w grze akcji, jakiej do tej pory nie było. Inspirowana niezliczonymi klasykami arcade, jednak oferująca własne unikatowe innowacje i dojrzałą estetykę – Omen of Sorrow pozytywnie zaskakuje krwawym stylem! Z postaciami obejmującymi takie ikony jak potwór Frankensteina czy egipski najwyższy kapłan Imhotep, ta tradycyjna 4-przyciskowa bijatyka nagradza lub karze graczy w zależności od agresywności ich stylu gry. Walka jest ukierunkowana na umiejętności, a jednocześnie przystępna dla nowych graczy. Napędzana silnikiem Unreal Engine 4 gra Omen of Sorrow to brawler 2,5D z wieloma szczegółowymi lokalizacjami, ręcznie tworzonymi animacjami i kinowymi finisherami, a wszystko to przyprawione arcymistrzowską ścieżką dźwiękową od kompozytora Francisco Cerda’ego. W ramach specjalnego dodatku do tej zaktualizowane wersji na Xbox One wcześniej możliwa do pobrania krwawa hrabina Erzsébet dołącza teraz do głównej puli postaci, wraz z ogromnym krwawym smokiem. Dziesiątki zażartych wojowników pod Twoją komendą... kto sięgnie po zwycięstwo, a kto polegnie, przegrywając z Twoją żądzą krwi?