Kupując Edycję Standard gry The Casting of Frank Stone, odblokujesz wyjątkowe nagrody w Dead by Daylight za pośrednictwem swojego konta Behaviour*, takie jak: – koszula „Murder Mill” dla wszystkich oryginalnych ocalałych, – odznaka i banner „Murder Mill”, – 2 miliony Punktów Krwi. Stworzona przez Supermassive Games narracja na najwyższym poziomie spotyka się z uniwersum Dead by Daylight w przejmującej grze z gatunku horroru, którą nie sposób będzie szybko zapomnieć. Cień Franka Stone'a spowija Cedar Hills, miasto na zawsze odmienione przez jego okrutną przeszłość. Jak wkrótce odkryje grupa młodych przyjaciół, skąpane we krwi dziedzictwo Stone'a przenika to miejsce na wskroś, odciskając swe piętno na rodzinach, pokoleniach, a nawet strukturze rzeczywistości. Tajemnica na skalę kosmiczną W głębi oregońskiej huty stali makabryczne zbrodnie sadystycznego zabójcy wywołują koszmary nie do pojęcia. Zagłęb się w tajemnicę Cedar Hills u boku oryginalnej obsady bohaterów, których losy splatają się podczas nieprawdopodobnej podróży w miejscu, gdzie nic nie jest takie, jak się wydaje. Wybierz swoje przeznaczenie Każda podejmowana przez ciebie decyzja wpływa na fabułę oraz los bohaterów tej opowieści pełnej emocjonalnych zwrotów akcji oraz wydarzeń, podczas których walka toczy się o najwyższą stawkę. Odkryj, jak pozornie prosty wybór może zmienić się w łamiący serce dylemat. Wciągający koszmar Kinowa historia Supermassive Games wprowadza zupełnie nowy poziom emocji, immersji oraz intensywności do tego pełnego mroku uniwersum – miejsca idealnego dla wszystkich, którzy znajdują komfort w nieznanym i radość w grotesce. Świat poza Mgłą Odkryj nieznaną dotąd część świata Dead by Daylight, nagradzanej wieloosobowej gry z gatunku horroru. Ta pełna mrożących krew w żyłach niespodzianek, mroczna oryginalna historia z pewnością będzie prześladować twoje myśli jeszcze długo po zakończeniu. *Do odebrania nagród niezbędne jest konto Behaviour z powiązanymi prawami do gier The Casting of Frank Stone oraz Dead by Daylight.