The Outer Worlds 2
The Outer Worlds 2 to kontynuacja wielokrotnie nagradzanej fantastycznonaukowej gry fabularnej z widokiem z pierwszej osoby od Obsidian Entertainment (ile ekscytujących określeń w jednym zdaniu!). Zrób miejsce w kalendarzu i przygotuj się na pełną akcji przygodę z nową załogą, nową bronią i nowymi wrogami w nowej kolonii! Tyle nowości! Jako śmiała i niewątpliwie zabójczo atrakcyjna osoba wysłana przez Dyrektoriat Ziemi musisz odkryć pochodzenie niszczycielskich rozpadlin, których istnienie zagraża całej ludzkości. Śledztwo doprowadza cię do ojczyzny napędu skokowego, Utopii, gdzie los kolonii, a wreszcie i całej galaktyki, zależy od twoich decyzji – twoich mocnych stron, słabości, załogi oraz frakcji, którym postanowisz zaufać. Odkryj nowe pogranicze Kolonia Utopii jest pogrążona w wojnie frakcji. Rzekomo dobrotliwym rządom Protektoratu zagraża buntująca się organizacja religijna oraz inwazja ze strony korporacji. Jednocześnie każda z frakcji walczy też we własnym interesie o kontrolę nad rozprzestrzeniającymi się po kolonii niszczycielskimi rozpadlinami bądź zamykanie ich. Przemierzaj różnorodne strefy, odkrywaj tajemnice świata i nadaj kształt przyszłości układu, który znalazł się na krawędzi! Graj według własnych zasad Zbuduj postać, której umiejętności i decyzje odzwierciedlą twój styl gry. Kolonia reaguje na każdy twój ruch, dzięki czemu masz pełną kontrolę nad fabułą – czy to wybierzesz działania dyplomatyczne, sprytną strategię, chaos chwili, czy może coś zupełnie innego. I tak, głupota to też nadal wybór! Skorzystaj z pomocy towarzyszy Rekrutuj towarzyszy o unikalnych cechach, pochodzeniu oraz celach. Czy zdecydujesz się pomóc im zrealizować ich ambicje, czy też wykorzystasz ich do osiągnięcia własnych korzyści, wpłyniesz na ich rozwój (albo śmierć), dzięki czemu staną się oni istotną częścią wciągającej historii, którą razem stworzycie.