Beast of Reincarnation
W tej grze osadzonej w postapokaliptycznej Japonii jedyną nadzieją ludzkości jest Emma, odsunięta na margines społeczeństwa z powodu swej przypadłości, oraz Koo, jej dotknięty zarazą pies. Wspólnie wyruszają w daleką podróż w tym RPG akcji o jednej osobie i jej psie. Przeżyj podróż, w której doświadczysz samotnych chwil, ale też wsparcia i pociechy płynących od towarzysza. Poznaj świat, w którym nic nie jest stałe, a las potrafi wyrosnąć nagle pośrodku pustkowia. Emma i Koo podróżują przez ten piękny, choć brutalny świat, a ich więź i umiejętności stają się coraz silniejsze. Stwórz swój własny styl gry dzięki wyjątkowym drzewkom umiejętności, sprzętowi oraz duchowym kamieniom – wszystko to pomoże ci przetrwać w tym świecie. Wypracuj swój ulubiony styl walki – wybierz swoje wyposażenie do agresywnych ataków, walki dystansowej i z ukrycia. Ten świat nęka zaraza. Co możesz znaleźć u kresu swej podróży? Główne cechy: Synergia Emmy i Koo Emma i Koo to prawdziwa rewolucja w grach akcji RPG. Graj jako jednostka z protagonistką, korzystając z umiejętności Emmy w walce mieczem oraz wydając Koo komendy, by aktywować różne techniki, tak samo jak w turowym RPG. Japonia: rok 4026 Podróżuj przez piękny, choć brutalny postapokaliptyczny świat. Podziwiaj nieustannie zmieniającą się scenerię, dotknięty zarazą las oraz spotykaj bossów, którzy rządzą tym światem. Emma i Koo poznali się daleko na wschodzie, a teraz ich zadaniem jest stoczyć bitwy z bossami z całego świata, by przejąć ich moce i pokonać Bestię Reinkarnacji. Historia pełna sekretów Zanurz się w brutalną opowieść, w której każda postać skrywa niebezpieczną prawdę. Odkryj splecione losy Emmy i Koo w tej głębokiej historii.