Pentiment
Sztuka naśladuje śmierć Wkrocz do pełnego życia ilustrowanego świata inspirowanego bogato zdobionymi manuskryptami i drzeworytami z czasów, gdy Europa była u progu wielkich zmian religijnych i politycznych. Wciel się w iluminatora Andreasa Malera, który podczas pobytu w Alpach Bawarskich zostaje wplątany w skandale i morderstwa. Podziwiaj ilustrowaną krainę Zobacz XVI-wieczną Europę z perspektywy ówczesnych iluminatorów. Stworzone przez nich ilustracje pochodzące z manuskryptów i pierwszych drukowanych książek posłużyły za inspirację do stworzenia tętniącego życiem świata gry Pentiment. Odkrywaj tajemnice Wybierz pochodzenie społeczne oraz wykształcenie akademickie, poznaj barwne postaci i odkryj sekrety małego bawarskiego miasteczka Tassing i pobliskiego opactwa Kiersau. Wpływaj na zmieniający się świat W epoce wielkich zmian religijnych i politycznych każdy podjęty przez ciebie wybór może mieć olbrzymi wpływ na przyszłość społeczności. Znajdź własną drogę w tych burzliwych czasach i przekonaj się, jak twoje decyzje odcisną się na życiu kolejnych pokoleń.