All The Words She Wrote
Takaoka Mayo to dwudziestoczteroletnia kobieta bez żadnych planów na życie, ale z jedną pasją: mianowicie do Księżniczki Luluny z popularnej serii light novel, Elfowy Las. Mayo zadowala się podziwianiem swojej ulubionej fikcyjnej postaci z daleka, aż pewnego dnia otrzymuje niesamowitą szansę. Tajemnicza autorka Elfowego Lasu szuka gosposi! Ta samotnicza kobieta ma na imię Komikado Hijiri i wkrótce Mayo zamieszkuje pod jej dachem. Wbrew przekonaniom Mayo, Tsuchimi Rui nie jest mężczyzną w średnim wieku, lecz młodą kobietą, tylko kilka lat starszą od niej: wycofaną, niezręczną pustelniczką, która pomimo wzrostu poniżej pięciu stóp, ma cięty język i przenikliwy charakter. Z biegiem czasu Mayo coraz bardziej lubi Hijiri i zaczyna się zastanawiać: kogo naprawdę darzy uczuciem? Księżniczkę Lulunę czy autorkę, która ją stworzyła? Cechy: * 100 000 słów tekstu (około 4-6 godzin czytania) * Liniowa fabuła bez wyborów i rozgałęzień * Szczegółowa grafika postaci i tła * Oryginalna ścieżka dźwiękowa * Jedna niska, naburmuszona pisarka * Urocza lesbijka historia miłosna * Szczęśliwe zakończenie!