THE HOUSE OF THE DEAD 2: Remake
W lutym 2000 roku małe włoskie miasteczko zostało zaatakowane przez wrogie istoty. Dwóch agentów AMS, James Taylor i Gary Stewart, zostało wysłanych do zbadania sprawy. Po przybyciu na miejsce zauważyli, że sytuacja przypomina incydent w Rezydencji Curiena z 1998 roku. Zdeterminowani, by odkryć źródło szerzącej się plagi, zaczynają przebijać się przez hordy nieumarłych stworzeń. Tryby gry: Klasyczna Kampania: Prawie dwa lata po wydarzeniach z pierwszej części, agenci AMS James Taylor i Gary Stewart zostają oddelegowani do zbadania miasta opanowanego przez nieumarłe potwory. Tryb Bossa: Podejmij wyzwanie pokonania bossów w grze tak szybko, jak to możliwe. Tryb Treningowy: Zagraj w kilka dostępnych scenariuszy treningowych, aby poprawić swoje umiejętności strzeleckie przed wyruszeniem na misję.