Robots at Midnight
"*Robots at Midnight* to retrofuturystyczne RPG akcji osadzone na planecie Yob — świecie pogrążonym w ruinie, nawiedzanym przez maszyny, które kiedyś stworzono, by służyły ludzkości. Po dwudziestu latach kriogenicznego snu Zoe budzi się w rzeczywistości, której nie rozpoznaje. Aby przetrwać — i ocalić to, co jeszcze pozostało — musi odnaleźć swojego ojca, zaginionego podczas kataklizmu znanego jako Noc Wyłączenia. W trakcie podróży zmierzy się z gangami zdeprawowanych robotów, stawi czoła kolosalnym bossom i odkryje głęboko skrywane tajemnice planety Yob. ——Ale pamiętaj: **wróć do domu przed północą.** [Walka w ciągłym ruchu] MITT to potężna technologia dawnego świata, stworzona do eksploracji kosmosu, dziś przekształcona w narzędzie przetrwania. Odbijaj się od wrogów, wznoś się w powietrze i rozbijaj roboty, korzystając z systemu walki opartego na pędzie i rytmie. W walce i eksploracji — szybki, płynny ruch to Twoja największa broń. Znajdź swój rytm. Doskonal umiejętności. Odkryj, kim naprawdę jesteś. [Wybierz swój poziom wyzwania] Niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz przygodę z RPG akcji, czy jesteś weteranem gatunku, *Robots at Midnight* dostosuje się do Twojego stylu gry. Tryb Bohatera oferuje bardziej wyrozumiałe doświadczenie narracyjne, podczas gdy Tryb Mistrza wystawi Twoje refleksy i taktykę na próbę w starciach wysokiego ryzyka. Bez względu na wybór — przygotuj się na walkę. [Odkrywaj i poznawaj zapomnianą przeszłość] Obudzenie się na zrujnowanej planecie to dopiero początek. Najtrudniejsze dopiero przed Tobą — odkrycie prawdy. Wejdź w buty Zoe i rozwiąż zagadkę upadku Yob. Odszukaj zaginione technologie, poznaj nici przeszłości i zdecyduj, jakie jest Twoje miejsce w przyszłości, która ruszyła dalej bez Ciebie. "