RoadCraft
Naprawiaj następstwa katastrof Prowadzisz firmę usuwająca skutki katastrof, która specjalizuje się w przywracaniu zdewastowanych przez katastrofy naturalne miejsc do dawnej świetności. Czeka na ciebie wiele zadań, które pomogą lokalnemu przemysłowi stanąć na nogi, w tym usuwanie gruzu, wymiana zepsutych urządzeń, czy remont dróg i mostów zniszczonych przez kaprysy pogody! Dzięki specjalistycznym pojazdom i maszynom oraz z wykorzystaniem dopracowanego harmonogramu prac odbudujesz opuszczone fabryki, uszkodzone tamy, czy naprawisz nie działające farmy fotowoltaiczne. Jako kierownik ds. operacji odpowiadasz za wytyczenie na mapie tras dla samochodów ciężarowych, tak aby nie napotykały żadnych przeszkód! Poznaj nową generację zaawansowanej symulacji stworzonej przez Saber Interactive, twórców MudRunner i SnowRunner. - Odbuduj zdewastowane obszary w pojedynkę albo w trybie współpracy do 4 graczy w grze cechującej się zaawansowaną symulacją fizyki. - Obsługuj ponad 40 pojazdów i maszyn, takich jak spychacze, czy żurawie budowlane. - Podejmuj interwencje w różnych regionach świata na 8 mapach, z których każda ma powierzchnię 4 km². - Manipuluj elementami, takimi jak drewno, piasek, czy asfalt, dzięki nowemu silnikowi fizyki stworzonemu przez Saber Interactive. - Buduj nowe drogi i mosty ułatwiające podróż przez trudny teren. - Wytyczaj na mapie trasy z punktu A do punktu B dla swoich konwojów logistycznych oraz przetwarzaj gruz w materiał służący odbudowie.