Age of Empires II: Definitive Edition
Age of Empires II: Definitive Edition, przygotowane na 20-lecie premiery jednej z najpopularniejszych gier strategicznych wszech czasów, zachwyca grafiką 4K Ultra HD oraz całkowicie zremasterowaną ścieżką dźwiękową – a dodatkowo zawiera rozszerzenie „The Last Khans” z 3 nowymi kampaniami i 4 cywilizacjami. Częste aktualizacje wzbogacają grę o kolejne wydarzenia, elementy, tryby gry i ulepszone funkcje, takie jak wprowadzony niedawno tryb współpracy! Zagraj w oryginalne kampanie i bestsellerowe rozszerzenia w nowej odsłonie – odświeżone wydanie obejmuje ponad 200 godzin rozgrywki i 1000 lat historii ludzkości. Możesz też rzucić wyzwanie innym graczom i walczyć o władzę nad światem jako przywódca jednej z 35 cywilizacji. Jeśli wciąż ci mało, pobierz dodatek DLC „Lords of the West”, który wprowadza nowe cywilizacje i kampanie. Z kolei najnowsze aktualizacje obejmują między innymi tryb Battle Royale, wsparcie edytora scenariuszy, funkcję Szybkiej gry ułatwiającą szukanie rozgrywek towarzyskich i ulepszenia interfejsu użytkownika. Wybierz swoją drogę do potęgi w przepięknej i wciągającej zremasterowanej wersji jednej z najbardziej cenionych gier strategicznych wszech czasów.