Return to Castle Wolfenstein
Wydane w 2001 roku Return to Castle Wolfenstein to pierwszoosobowa strzelanka akcji/grozy i reboot serii Wolfenstein. Napędzana silnikiem Quake III Arena zawiera kampanię dla jednego gracza i drużynowy multiplayer online. Fabuła Trwa obłęd II wojny światowej, upadają narody. Niemiecka dywizja paranormalna SS Himmlera ma pełne poparcie Hitlera, aby połączyć naukę z okultyzmem i stworzyć armię zdolną zadać aliantom ostateczny cios. Jako sierżant amerykańskiej armii William „B.J.” Blazkowicz wyrusz na samotną misję, aby przebić czarne serce III Rzeszy i powstrzymać Himmlera... lub umrzeć, próbując. Cechy gry – Poznaj połączenie akcji i grozy w kampanii dla jednego gracza. – Posługuj się kombinacją klasycznego uzbrojenia z czasów II wojny światowej oraz fikcyjnej broni inspirowanej fantastyką naukową. – Walcz z nazistami, nieumarłymi i eksperymentalnymi zmutowanymi żołnierzami. – Rywalizuj po stronie osi lub aliantów w trybie online drużynowego multiplayera nastawionego na realizowanie celów.