Shadow of the Ninja - Reborn
Jest rok 2029. Okrutna, dystopijna przyszłość. A ocalenie narodu zależy od dwóch wojowników nocy! Po 33 latach w mroku przygotuj się na zobaczenie tej legendarnej przygodowej gry akcji w nowym świetle! Shadow of the Ninja – Reborn, o wyglądzie i grywalności lepszej niż kiedykolwiek wcześniej, to remake kultowego i oczekiwanego przez fanów klasyka autorstwa Tengo Project. W tej ekscytującej przygodowej grze akcji użyjesz swojej śmiercionośnej katany wraz z szeroką gamą innej broni, która znacznie rozszerzyła się w porównaniu z oryginałem na NES-a, a także akrobatycznej finezji ninja, aby stawić czoła atakowi potężnych wrogów. Na tym jednak wyzwanie się nie kończy! 6 złożonych, ekspansywnych i mistrzowsko zaprojektowanych etapów sprawdzi twoje umiejętności z pomocą przebiegłych pułapek i wymagających łamigłówek platformowych. Shadow of the Ninja – Reborn, uznane przez krytyków za jedną z najlepszych gier kooperacyjnych dla dwóch graczy swoich czasów, pozwala grać razem lokalnie jako legendarni ninja Hayate i Kaede. Oprócz wkładu Tengo Project, w tym remake'u pojawił się również Iku Mizutani, gwiazdorski kompozytor, który pomógł stworzyć kultowe brzmienie Natsume i znane utwory z różnych gier na NES-a. Fani pana Mizutaniego i gier retro z całego świata będą zachwyceni jego słynnymi gitarowymi riffami i szybkimi retro melodiami! Nasi nieustraszeni bohaterowie, Hayate i Kaede, otrzymali ogromną aktualizacje grafiki w stosunku do swoich oryginalnych 8-bitowych modeli. Ale to nie jedyne ulepszenie: od śmiercionośnych wrogów po nie mniej śmiercionośne etapy – każdy fragment tej gry został wiernie odtworzony z wykorzystaniem oszałamiających, wysokiej jakości sprite'ów. Więc ukryj się w cieniu i przebij przez zdradziecką betonową dżunglę przyszłości w tej mrocznej perełce akcji Shadow of the Ninja – Rebom!