Legacy of Kain: Ascendance
Legacy of Kain: Ascendance to dynamiczna, platformowa gra akcji 2D, która skupia się na ruchu w poziomie, płynnej walce i opierającej się na umiejętnościach rozgrywce. Świat mrocznego fantasy Nosgoth został przedstawiony za pomocą animowanych przerywników filmowych i przepięknej grafiki pikselowej widocznej w trakcie rozgrywki. Na każdym poziomie czekają na ciebie wyzwania i łamigłówki środowiskowe, które płynnie łączą się ze starciami z wrogami. Lataj, walcz i odkrywaj przeszłość w świecie upadających królestw, nawiedzonych ruin i strzaskanych osi czasowych. Platformowa gra akcji 2D Łącz uderzenia w walce wręcz, uniki i potężne ataki w płynnej i bezlitosnej walce. Liczni protagoniści Siej spustoszenie na polu walki dzięki wampirycznym mocom Kaina. Graj Razielem przed upadkiem jako rycerz Zakonu Sarafan, a następnie wzbij się w powietrze po raz pierwszy w jego wampirycznej postaci. Wampirzyca Elaleth umożliwia agresywną rozgrywkę skupiającą się na szybkich i nieustannych atakach. Oryginalna ścieżka dźwiękowa W grze Ascendance znajdziesz niesamowitą, oryginalną ścieżkę dźwiękową stworzoną przez zespół Celldweller. Powracający aktorzy głosowi Przygotuj się na powrót kultowych artystów głosowych serii Legacy of Kain – Michael Bell, Simon Templeman, Richard Doyle i Anna Gunn.