Star Trucker
Wskakuj za stery rakietowej ciężarówki i przewoź towary, szukaj przydatnego złomu, a także poznawaj barwnych międzygwiezdnych kierowców ciężarówek w bardzo amerykańskiej podróży po ostatecznych bezdrożach – w kosmosie! PRZEWOZY I ROZMOWY Mknij po hiperautostradach, przyjmuj różnorodne zlecenia, od przewozów długodystansowych po szybkie dostawy w niebezpiecznych strefach, by zarabiać i odblokowywać nową zawartość. Słuchaj rozmów innych kierowców przez CB-radio – to świetny sposób, by dowiadywać się o dodatkowych zleceniach i wiedzieć, co w kosmosie piszczy. DBAJ O SWÓJ SPRZĘT Niełatwo jest utrzymać ciężarówkę na chodzie. Trzeba dbać o nieprzerwane działanie podstawowych układów, kompensatora grawitacji, a także o szczelność kadłuba, by było czym oddychać. Przed dłuższymi trasami odwiedzaj przydrożne sklepy z częściami zamiennymi oraz serwisy samochodowe, by ulepszać swój pojazd. To pomoże ci przetrwać w bardziej niebezpiecznych sektorach i dostarczać towary na czas. WYKONUJ SKOKI Korzystaj z mapy galaktyki, by planować podróż i kolejne skoki, biorąc pod uwagę zapasy paliwa i poziom zasilania. Kiedy już wytyczysz trasę, rozsiądź się wygodnie i włącz muzykę. Do wyboru masz wiele oryginalnych utworów z takich gatunków jak gwiezdny blues, galaktyczny rock i asteroidowa americana. Kosmos wzywa! POTWORNIE DOBRA ZABAWA Star Trucker to projekt stworzony z pasją przez niewielki zespół Monster and Monster. To dwuosobowe niezależne studio twórców zafascynowanych sci-fi i symulatorami. Z pomocą utalentowanych znajomych i przyjaciół udało im się stworzyć świat pełen wyzwań i złożonych rozwiązań, które trzeba opanować. Zapnij pasy i dołącz do nich w długiej trasie!