Trick Jam
Fun czerpany z gry będzie jeszcze większy po dodaniu 3 NOWYCH egzotycznych torów z Egiptu, Australii i Islandii. Dodatkowe tory wprowadzą powiew świeżego powietrza do gry - odmienione stadiony zaopatrzone są w ostre skręty, jeszcze większe wyskocznie oraz uwaga, nowość - skoki nad przepaścią! Odblokuj 10 nowych ekscytujących umiejętności, a przeniesiesz rozrywkę na zupełnie nowy poziom.