Spirit of the North: Enhanced Edition
Spirit of the North: Enhanced Edition to gra przygodowa z perspektywy trzeciej osoby dla jednego gracza zainspirowana urzekającymi i tajemniczymi krajobrazami Islandii. Opowieść przedstawiona w grze czerpie garściami z nordyckiego folkloru. Graj jako zwyczajny lis, na którego drodze los stawia Strażnika Północnych Świateł – magicznego duchowego lisa. Podróżując przez góry pod czerwoną łuną nieba, poznasz lepiej swojego towarzysza i odkryjesz sekrety zrujnowanej krainy. Gra została wyjątkowo zaprojektowana tak, aby nie zawierała dialogów ani narracji. Rolą gracza jest wczuwać się w otoczenie, aby rozwiązywać rozmaite zagadki i pojąć znaczenie utraconej starożytnej cywilizacji.