SLEEP AWAKE
SLEEP AWAKE to wciągający pierwszoosobowy psychodeliczny horror, którego fabuła toczy się wokół granicy między snem a śmiercią. Cierpiący na chroniczną bezsenność mieszkańcy ostatniego znanego miasta na Ziemi doświadczają zbiorowego załamania, a panika pcha ich w kierunku niebezpiecznych eksperymentów. Zrobią wszystko, aby uniknąć CISZY, jak nazywają niewyjaśnione zjawisko znikania ludzi we śnie. Wcielając się w postać Katji, musisz ujść z życiem przed zdeprawowanymi wyznawcami najróżniejszych kultów śmierci, a jednocześnie nie wolno ci zasnąć. Rozwiązuj zagadki tego tajemniczego świata, starając się nie wpaść w ręce kultystów i zapomnieć o koszmarach z przeszłości. Gra SLEEP AWAKE, powstała pod kierunkiem Cory'ego Davisa (Spec Ops: The Line) i Robina Fincka (Nine Inch Nails), łączy sekwencje FMV z psychodeliczną grafiką, rozmywając granice między rzeczywistością a wyobraźnią. Elementy gry: Psychodeliczna jazda dla zmysłów: Immersyjna i żywa grafika. Niesamowita wizualizacja przerażającej rzeczywistości schwytanej między sypiącym się światem fizycznym a symboliczną krainą nie z tego świata. Walka między niepamięcią a jawą: Katja zmaga się z żałobą po utracie rodziny w katastrofie zwanej Martwą falą – kolejną tragedią, która nawiedziła ludzkość zgromadzoną w mieście Ścisk. Dla pozostałych przy życiu jedyną rzeczą gorszą od śmierci... jest sen. Budząca grozę oryginalna rozgrywka: Odkrywaj zniekształconą rzeczywistość pełną zagadek do rozwiązania. Przetrwaj wstrząsające spotkania z przeciwnikami w sekwencjach obejmujących skradanie, sztukę przetrwania i ucieczkę. Niezapomniane wrażenia dźwiękowe: Hipnotyzujący złowieszczy podkład autorstwa Robina Fincka z Nine Inch Nails.