Never Alone Arctic Collection
Never Alone to pełna uroku logiczna gra platformowa dla 1 lub 2 graczy, stworzona we współpracy ze społecznością rdzennych mieszkańców Alaski. Fabuła jest osadzona w tradycji zamieszkującego tereny arktyczne ludu Inuitów, dzięki czemu gra ma niezwykły charakter. Graj jako Dziewczyna i Lis - możesz w dowolnym momencie przełączać sterowanie pomiędzy postaciami. Dziewczynka i Lis muszą współpracować, by pokonać wszystkie wyzwania i zagadki. Każda z postaci ma wyjątkowe umiejętności. Drugi gracz może dołączyć do lokalnej rozgrywki w dowolnym momencie. Foxtales zawierają trzy zupełnie nowe poziomy pełne ciekawych miejsc do odwiedzenia, zagadek do rozwiązania i przeciwników do pokonania. Przemierzaj otwarte wody, pływaj wśród ruin zatopionej wioski i wiosłuj w górę rzeki Noatak, aby uratować nowego przyjaciela. Never Alone Arctic Collection obejmuje zarówno Never Alone ( Kisima Ingitchuna ) i Foxtales DLC.