Insurgency: Sandstorm - Praetorian Set Bundle
Wojownik musi się stale uczyć i dostosowywać, by przewyższyć wszystkich innych. Kup zestaw „Praetorian”, by otrzymać wyjątkowy sprzęt i skórki broni z motywem „Warlord”. Zestaw „Praetorian” zawiera następujące DLC: – Zestaw sprzętu „PMC” dla oddziału Security – Zestaw sprzętu „Gray Man” dla oddziału Insurgents – Zestaw skórek broni „Two-Tone” dla oddziału Security – Zestaw skórek broni „Chrome” dla oddziału Insurgents Ten pakiet zapewnia dostęp do wszystkich czterech zestawów DLC Operation: Warlord w obniżonej cenie. Zestaw Praetorian jest zawarty w Year 2 Pass i w 4-Year Anniversary Edition.