Insurgency: Sandstorm - Chrome Weapon Skin Set
Przebij się przez dym bitwy dzięki zestawowi skórek broni „Chrome”. Skórki te można założyć w menu Wyposażenie oddziału Insurgents na następujące bronie, o ile są dostępne: –- AKM – Desert Eagle – FAL – MP5A2 – P90 – TOZ Przedmioty zostaną odblokowane w grze z chwilą dokonania zakupu i można je łączyć z innymi elementami stylu. Aby dodać je do aktywnego wyposażenia, należy przejść do sekcji Personalizuj w głównym menu. Zestaw skórek broni „Chrome” należy do zestawu „Praetorian”.