Pilgor wróciła! Zbierz stado i patataj na spotkanie przygody w Goat Simulator 3. Czeka na ciebie nowiuteńkie, totalnie realistyczne, sandboksowe doświadczenie farmowe! Do gry lokalnej lub w online'owym koopie możesz zaprosić 3 znajomych i razem możecie siać pożogę, grać w minigry i w sumie to nawet przestać się kolegować. Wydanie cyfrowe Digital Downgrade Edition zawiera podstawkę gry oraz odnowione unikalne śmieci z różnych rozszerzeń Goat Simulator oraz kilka smakowitych nowości: Odnowione śmieci: - Graj jako oldskulowa Pilgor - Pełny pancerz (MMO) - Kozia skórka Zero (GoatZ) - Kosmiczny hełm i skafander (Waste of Space) - Maski: Don Pastrami, Valentino Salami, Dolph Spaghetti i Humphrey Ciabatta (Payday) - Cyfrowa ścieżka dźwiękowa - Pliki 3D do wydrukowania: - Pilgor - Tony Shark - Goat Tower - Figurka INFORMACJA: Goat Simulator 3 to bardzo durna gra. Czy dzięki niej zintegrujesz się ze stadem? Pewnie nie. Więc lepiej naucz się czegoś o kozach od Davida Attenborough.