Dead Island 2 - SoLA
Skocz ze sceny w samo serce SoLA – największego festiwalu muzycznego w całej Kalifornii. Zorganizowano go na terenach, których historia sięga czasów starożytnych… Pulsujące serce ostatniej imprezy w Los Angeles nawiedził psychodeliczny rytm, który rozpętał nieopisany chaos, pozostawiając po sobie gnijący krater posoki i złowieszcze widmo wśród cieni. Coś tam jest – i wciąż łaknie. Czy masz w sobie dość odwagi, aby zmierzyć się z muzyką i stawić czoła mrokowi na skraju rzeczywistości? Przekonaj się w drugim rozszerzeniu fabularnym do Dead Island 2. Nowy wątek fabularny W całej dolinie szaleje śmiercionośny wirus, który zmienia mieszkańców w żarłoczne zombie przy akompaniamencie chtonicznego rytmu nieznanego pochodzenia – Dudnienia autofagii. Gracze, zwabieni na teren festiwalu przez enigmatyczne ostrzeżenie, muszą zbadać ruiny SoLA i położyć kres grozie nie z tego świata. Nowe miejsce Makabryczny, skąpany we krwi festiwal muzyczny w samym sercu Los Angeles (my zwiemy to miasto Piekielnym LA), gdzie niosące się echem Dudnienie zmienia żywych w zombie. A przecież może je usłyszeć cały świat. Nowi wrogowie Chłostacz – nowy wariant szczytowy zombie, który pod wpływem autofagii pała przemożną nienawiścią do samego siebie. Jego pragnienie samookaleczenia zmieniło go w wybebeszonego potwora, który potrafi atakować na odległość! Skrzepiak – kolejny przyprawiający o gęsią skórkę wariant szczytowy. Potrafi zmienić się w odrażającą kupę krwawego szlamu, co czyni go odpornym na obrażenia, i formować się ponownie w innym miejscu, by kontynuować walkę. A jakby tego było mało, strzela potężnym strumieniem zgniłej krwi, prosto z serca! Nowe legendarne bronie Rozpruwacz – udarowa maszynka do rozczłonkowywania, która powstała z zabójczego połączenia kija baseballowego i piły tarczowej. Wyrzutnia tarcz do piły – strzelająca obrotowymi tarczami broń ciężka, w sam raz do odcinania głów i kończyn z dystansu.