Crossroads Inn to połączenie rozbudowanej gry z gatunku management sim z fabularnymi rozwiązaniami znanymi z gier role-playing. Gra oferuje dwa oddzielne tryby, Sandbox i Kampanię. Tryb Sandbox skierowany jest do fanów symulacji. Rozgrywka skupia się na zarządzaniu własnym biznesem, oraz rozwijaniu karczmy. Wcielasz się w postać właściciela tawerny, która znajduje się w samym sercu baśniowej krainy. Do Twoich zadań należy zatrudnienie i wyszkolenie odpowiednich pracowników, zarządzanie dostawami, tworzenie nowych przepisów kucharskich oraz ustalanie menu dopasowanego do odwiedzających Cię gości. Planuj z wyprzedzeniem, dogadzaj różnym grupom społecznym odwiedzającym twój lokal, miej również baczenie na dostawy, a staniesz się najsłynniejszym oberżystą w historii! Tryb Kampanii pozwala przeżyć nieliniową przygodę z elementami RPG - twoje decyzje handlowe odbiją się szerokim echem, budząc zainteresowanie potężnych graczy na politycznej scenie Delcrys. Tutaj mikrozarządzanie jest tylko wstępem do bogatej historii o królestwie, którego pogrążeni chaosem mieszkańcy oczekują zmiany władzy. Gracze staną się częścią wielkiego dramatu pełnego politycznych intryg, barwnych postaci, zdradzieckich NPCów i niebezpiecznych zadań inspirowanych grami RPG, choćby takimi jak uratowanie damy z opresji! Bio Inc: Redemption to złożony symulator biomedyczny, w którym podejmujesz decyzje dotyczące życia lub śmierci. Stwórz ostateczną chorobę, aby zainfekować i dręczyć swoją ofiarę lub graj jako szef zespołu medycznego i miej nadzieję, że znajdziesz lekarstwo, aby uratować swojego pacjenta. Będziesz zarazą czy ocalisz ludzkość? Zawierająca ponad 600 rzeczywistych chorób, wirusów, objawów, testów diagnostycznych, metod leczenia i innych schorzeń gra Bio Inc: Redemption jest przerażająco realistyczna. Wciągnie cię na wiele godzin, przenosząc cię do mikroskopijnego świata o epickich proporcjach zarazy!