7560 R6C PAKIET POWITALNY
Ten dostępny tylko przez ograniczony czas Pakiet Powitalny zawiera 7560 Kredytów R6, jak również wyjątkowe malowanie Rozchlapana Farba dla wszystkich twoich obecnych broni i dodatków! Dodatkowo otrzymujesz 7-dniową premię do punktów Rozgłosu. Zakup możliwy tylko jednokrotnie w sezonie.