3on3 FreeStyle – Double D Character Pack
Double D jest gotów zniszczyć wszystko, co Fox ma w imię Nomada! Potężny PF przoduje w walkach kolizyjnych, specjalizuje się w ataku Rim! Dzięki swojej zdolności „In your Face” zniszczy każdego, kto blokuje drogę! Czy uda mu się zemścić? Sprawdź go teraz, aby zobaczyć, z czego jest zrobiony! Ten pakiet zawiera: - Postać - Podwójne D - Bilet na Złotą Kartę x5 *W przypadku zakupu pakiet nie podlega zwrotowi, ponieważ zawiera przedmioty jednorazowego użytku w grze, których nie można odzyskać. *Po zakupie pakiet trafia do skrzynki wiadomości. *Jeśli posiadasz przepustkę postaci, podwójne D jest wymieniane na 50 punktów po otwarciu paczki.