3on3 FreeStyle - Deacon Character Package
Mówią, że sam siebie faulujesz w koszykówce ulicznej. Ten facet czerpie z tego wszystkie korzyści. Uważaj na wyjętego spod prawa na kortach, Deacon! Ten pakiet zawiera przedmioty, których można użyć w grze. Po zakupie wszystkie elementy zostaną wysłane do skrzynki wiadomości. * Nowa postać - Deacon - Bilet na złoty pakiet kart x5 * W przypadku zakupu nie będzie można kupić pakietu Deacon Efficient Pack ani Deacon Legendary Pack. * W przypadku zakupu pakiet nie podlega zwrotowi, ponieważ zawiera eksponowany przedmiot w grze.