3on3 FreeStyle - Camila Character Package
Camila, zdolna i godna zaufania lekarka w ciągu dnia, ale urocza imprezowiczka ubrana w namiętną czerwoną sukienkę w nocy, jest pewną siebie nowoczesną damą. Jej towarzyskość i chęć stawiania czoła nowym i trudnym sprawom ma ogromny wpływ na jej kolegów z drużyny i prowadzi ich do Zwłaszcza Camila ma możliwość wyboru zestawu umiejętności i może zmienić swój styl gry na trzy różne sposoby. Może być silnym napastnikiem pod koszem, kibicem wykonującym szybkie podanie lub niezawodnym środkowym strzelcem. Camila posiadająca różne umiejętności! Pakiet zawiera: - Postać - Camila - Bilet Złotej Paczki * 5 *W przypadku zakupu nie będzie można kupić Camila Efficient Pack ani Camila Legendary Pack. *W przypadku zakupu pakiet nie podlega zwrotowi, ponieważ zawiera przedmioty jednorazowego użytku w grze, których nie można odzyskać.