3500 Currency Pack
Pakiet zawiera 3500 (3000 + 500 gratis) jednostek waluty w grze. Użyj waluty w grze, aby wyposażyć swojego MyPLAYER w PGA TOUR 2K21 w najlepszy sprzęt, podbić stawkę w Skin Matches i organizować turnieje Online Societies jak boss!