2XKO
DOŁĄCZCIE DO DRUŻYNY. WSPÓŁPRACUJCIE. Witamy w 2XKO, grze walki free-to-play od twórców League of Legends i VALORANT. WALKA 2 NA 2 W 2XKO współpraca przesądzi o zwycięstwie lub porażce. Walczcie solo, aby kontrolować obu bohaterów w swojej drużynie, albo zaproście znajomego do duetu. Zmieniajcie zasady gry w każdym starciu z fuzjami (Fuses), potężnymi modyfikatorami stylów gry, które zmieniają sposób walki waszej drużyny. LEGENDARNI WOJOWNICY Ikoniczni bohaterowie League of Legends ruszają do akcji z nowymi zestawami ciosów inspirowanymi MOBĄ, stworzonymi z myślą o grze walki. Zanurzcie się w świecie Runeterry z przepięknie zaprojektowanymi arenami, fantastyczną grafiką 2D i oryginalną muzyką, które ożywią wasze starcia. LOBBY I MATCHMAKING Wejdźcie do wirtualnego salonu gier, gdzie czeka wasz kolejny partner lub rywal. Poczekalnie rankingowe, nierankingowe i prywatne pozwolą wam grać, czy chcecie rywalizować, oglądać czy po prostu uderzać w przyciski. Co więcej, dzięki najlepszemu w swojej klasie kodowi sieciowemu rollback i systemom przeciwdziałającymi oszustom, 2XKO zapewnia uczciwą rozgrywkę bez opóźnienia, za każdym razem, gdy dołączacie do kolejki.