2XKO Edycja Startowa Ultra
Zanurzcie się w Arcane z 3 ekskluzywnymi skórkami Arcane i nie tylko. Zawiera też wszystkie elementy pakietów deluxe i standardowego. Dostępne do 31 grudnia 2026 r. Może być sprzedawane ponownie po okresie sprzedaży. W przypadku zakupu Edycji Startowej, upewnijcie się, czy nie kupujecie ponownie tej samej lub innej Edycji Startowej tutaj. Rozszerzenia do Edycji Startowych można kupić w sklepie w grze 2XKO.