2240 G1C
G1C to waluta, w której dokonuje się zakupów w APB Reloaded, używaj G1C, aby kupować dodatkowe usługi i wypasione przedmioty w grze, takie jak broń, zbroję, ubrania, pojazdy i nie tylko - na rynku APB Reloaded.