2064: Read Only Memories
Neo-San Francisco, rok 2064. Wcielasz się w dziennikarza, w którego życiu pojawia się pierwsza myśląca maszyna – ROM (Menadżer Życia Osobistego i Zawodowego) – o imieniu Turing. Wraz z nietypowym robotem poznasz przeróżnych mieszkańców miasta. Zmierzycie się też z mrocznym sekretem, który wiąże się z przełomem w rozwoju sztucznej inteligencji. Czy zdołasz przetrwać w Neo-SF i rozwiązać jego zagadki?