Wersja w usłudze Gry na żądanie obsługuje następujące języki: angielski, francuski, włoski, niemiecki, hiszpański.Dark Souls to RPG akcji (gra role playing), której akcja toczy się w mrocznym świecie fantasy. Napięta atmosfera, odkrywanie lochów, nieustraszeni wrogowie i niepowtarzalne opcje sieciowe dają w pełni unikatowe wrażenia w stylu RPG. Dark Souls przekracza granice projektowania etapów - świat jest jednolity, co pozwala na płynną eksplorację i możliwość dopasowania rozgrywki do własnego stylu gry.