The Last Hero of Nostalgaia
The Last Hero of Nostalgaia to pełna satyry przygodowa gra akcji z mroczną fabułą i niesamowicie złożonym, bogatym światem. Nostalgaia – świat gier wideo – cofa się w rozwoju wskutek tajemniczej pikselizacji zmniejszającej jakość każdej cząstki rzeczywistości. Gdy wszystko wskazuje już na to, że nawet najcenniejsze z wirtualnych wspomnień czeka zapomnienie… wśród zwiastujących zagładę gasnących świateł i spadających klatek pojawia się promyk nadziei. Jako najohydniejszy i najbardziej pikselowy ze wszystkich bohaterów Nostalgai, musisz pokonać hordę jej bezmyślnych mieszkańców, znosząc docinki cynicznego narratora, który wręcz gardzi faktem twojego istnienia. The Last Hero of Nostalgaia to pokręcona opowieść, w której na każdym kroku czyha niemal pewna śmierć. Wymagający, lecz sprawiedliwy system walki, pełna personalizacja postaci, unikalne pancerze oraz wciągające, oparte na bogatej fabule mechaniki z pewnością zadowolą wszystkich fanów gatunku. – Rozgrywka osadzona w świecie pełnym tęsknoty za grami z przeszłości oferuje wymagający, lecz sprawiedliwy system walki i eksploracji (znany z tytułów typu soulslike) oraz pokręconą historię snutą przez pewnego cynicznego narratora. – Graj razem ze znajomymi w wieloosobowym trybie kooperacji i wspólnymi siłami zatrzymajcie postępującą pikeslizację! – Podczas zmagań pomogą ci przeróżne bronie i pancerze o unikalnych cechach i historiach.