Doświadcz niesamowitej prędkości i wyraź swoją kreatywność z Train Sim World 4! Doznaj niezapomnianych emocji, prowadząc kultowe pociągi na słynnych trasach. Poznaj podstawy kierowania w Centrum szkoleniowym, a następnie podbij angielskie koleje. Zbuduj pewność siebie i opanuj każdą maszynę! Poczuj wiatr we włosach na międzymiastowych szybkich trasach Wielkiej Brytanii! Czeka na Ciebie słynna ekspresowa trasa East Coast Main Line – mknij pomiędzy Peterborough i Doncaster za sterami zwinnego, lśniącego LNER Azuma. SWOBODNA JAZDA! Wybierz dowolny pociąg i jedź gdzie chcesz – Ty decydujesz. Uwiecznij chwile na zdjęciu, używając TRYBU FOTOGRAFICZNEGO oraz GALERII. Dopasuj grę do swoich upodobań dzięki KREATOROWI SCENARIUSZY i KREATOROWI BARW. Dziel się swoją ciężką pracą z innymi graczami dzięki CREATORS CLUB.