Gang Beasts
Gang Beasts to zabawna gra wieloosobowa z galaretowatymi postaciami, brutalnymi pojedynkami oraz absurdalnie niebezpiecznym otoczeniem na ulicach Beef City. Edytuj wybraną postać i walcz lokalnie lub online z wrogami w trybie walki wręcz lub w trybie walki z przyjaciółmi z gangami Beef City w trybie walki gangów. Gang Beasts został stworzony przez Boneloaf, małe niezależne studio gier, które tworzy serię eksperymentalnych gier imprezowych dla wielu graczy.