Yasai Ninja
Yasai Ninja presenteert Kaoru Tamanegi en Broccoli Joe, de good guys in deze nieuwe Hack & Slash avontuur, met een hoge dosis van de actie, een combat systeem is ontworpen voor een of twee spelers, puzzels, grote hoeveelheden humor, vriendschap, persoonlijke verbetering, eer en collaboratieve geest behoren in deze unieke sfeer, die onze personages zet in hun eigen universum. Onze groente samurais ingesteld in het feodale Japan, geconfronteerd met meerdere vijanden.