Yakuza 0
In Yakuza 0 zijn de glitter, glamour en teugelloze decadentie van de jaren 80 terug. Vecht je als een gek een weg door Tokio en Osaka met hoofdrolspeler Kazuma Kiryu en Goro Majima, die regelmatig terugkomt in de serie. Speel als Kazuma Kiryu en ontdek hoe hij in een wereld boordevol problemen terechtkomt als het ophalen van een schuld helemaal fout gaat en zijn klant vermoord wordt. Stap vervolgens in de schoenen met zilveren neuzen van Goro Majima en verken zijn 'normale' leven als eigenaar van een cabaretclub. Wissel onmiddellijk tussen drie verschillende vechtstijlen en sla allerlei bullebakken, misdadigers, boeven en tuig in elkaar. Ga nog een stapje verder met vechten met allerlei voorwerpen uit je omgeving, zoals fietsen, wegwijzers en deuren van auto's, die je kunt gebruiken voor bottenkrakende combo's en woeste afrekeningen. Vechten is niet de enige manier om de tijd te doden in het Japan van 1988. Van disco's en nachtclubs tot klassieke SEGA-speelhallen, er zijn heel wat afleidingen te vinden in deze rijk gedetailleerde door neon verlichte wereld.