WRC 7 FIA World Rally Championship
Neem deel aan de 13 rally's en 52 speciale proeven van het WRC en hun geloofwaardig gereproduceerde omgevingen. Belichaam de beste piloten in het Kampioenschap, achter het stuur van hun nieuwe, krachtigere en wendbaardere wagens. Kies wagens van prestigieuze bouwers als Hyundai, Toyota, Citroën en Ford, die perfect nagebouwd zijn voor een realistische rijervaring. Er zijn 55 officiële teams beschikbaar, inclusief een groot deel van de WRC 2 en WRC Junior piloten. De 13 Epic Stages bieden een ongehoorde spelervaring met speciale proeven die meer dan 15 minuten duren: de ultieme uithoudingstest voor zowel de piloten als de WRC fans! – Nieuwe fysica brengt alle kracht van de WRC 2017 wagens tot leven. – Volledig hernieuwde tracks bieden een ultra-realistische rijervaring. – Locale splitscreen multiplayer. – Elke week nieuwe online uitdagingen.