Woven the Game
Woven is een Adventure Puzzle game met ontspannende gameplay. Je speelt als Stuffy, een goedbedoelende maar nogal onhandige knuffelbeest, die alleen in de wereld rondloopt. Snel ontdek je Glitch, een metalen vuurvlieg die zijn geheugen en identiteit heeft verloren. Vind verloren herinneringen en ontdek geheime grotten in een poging het mysterie van hun geschiedenis te ontrafelen. Om dit te doen, moet Stuffy van vorm veranderen. Door ritme-puzzel machines op te lossen, krijg je nieuwe vormen voor Stuffy. En van vorm veranderen geeft Stuffy nieuwe acties in het spel. Zo zijn olifantenpoten sterk, maar kunnen konijnenpoten springen. Stuffy kan ook van kleur veranderen , om raadsels op te lossen of zich te verbergen voor gevaren. Je gaat op pad om een wereld van stof te verkennen, waar knuffels ooit in vrede leefden. Op het eerste gezicht lijkt alles goed, maar in de wereld is niet alles wat het lijkt. Metaalmachines lijken de wereld te zijn binnengevallen. Zijn ze hier om de wollen wereld te vernietigen? Er zijn vragen die beantwoord moeten worden; waarom is Stuffy helemaal alleen? Waarom is Glitch hier? Kenmerken Jouw Stuffy, jouw stijl. Verander Stuffy met verschillende lichaamsdelen en stoffen. Een volledig ingesproken verhaal. Meer dan honderd verschillende verborgen stoffen om te ontdekken. Mix and match een selectie van verschillende dieren, elk lichaamsdeel met z’n eigen vaardigheden. Ervaar een volledig handgemaakte wereld. Meerdere werelden, elk met hun eigen unieke sfeer, soundtrack en verhaal. Een episch avontuur, verteld door rijm. En veel meer!