Wild West Supermarket Simulator
Het Wilde Westen op het toppunt van de goudkoorts. Het is het jaar 1850. Het was een aanbod dat je niet kon weigeren: een goedlopende kruidenierszaak in de hoofdstraat van een snelgroeiend stadje overnemen. Maar wat je aantrof was een ernstig vervallen winkel midden in een spookstad. Het goud was verdwenen en de meeste mensen ook. Toch wil je de American Dream waarmaken. En je laat je door niemand tegenhouden. Met zakeninstinct en een ijzeren wil kun je het maken. Vul je schappen, bepaal je prijzen in steeds veranderende omstandigheden en regel de levering van goederen. Voorzie in de veranderende behoeften van je klanten en huur personeel in zodat jij je kunt richten op winst maken. Hadden we al gezegd dat je je ook kunt uitleven als binnenhuisarchitect door niet alleen je winkel, maar ook je huis op een heuveltop te schilderen en decoreren? Jouw winkel, jouw keus Jij bepaalt elk element in de winkel, van de schappen tot de inrichting. Stal alles optimaal uit, zodat je klanten prettig kunnen winkelen en alles kunnen vinden wat ze zoeken. Een tevreden klant is een terugkerende klant. Kun jij de verlaten spookstad nieuw leven inblazen? Beheer je voorraad Bestel je voorraad uit meer dan 70 producten, van etenswaren tot wapens, gereedschap en meubels. Onderhandel met leveranciers en handelsreizigers in een veranderende economie, waar vraag en aanbod voortdurend fluctueren. Pas je prijzen aan om de winsten te maximaliseren en reageer op veranderende markten en basisprijzen. Maar overdrijf niet: een verloren klant komt misschien nooit meer terug. Doe het zelf Pak producten uit, vul de schappen en organiseer je opslagruimte. Werk aan de kassa en zorg ervoor dat je klanten de beste prijs krijgen. Of huur personeel in voor de dagelijkse werkzaamheden. Breid je winkel uit Meer is beter. Tevreden klanten brengen meer business en vraag naar meer gevarieerde producten. Koop er grond bij of bouw een tweede verdieping op je winkel om alles kwijt te kunnen. Wie weet, misschien kun je nog wat meer verlaten winkels in de stad overnemen en een winkelcentrum bouwen. Je weet nooit wat je krijgt Zie de stad groeien naarmate je assortiment toeneemt en meer klanten trekt. Reageer op allerlei gebeurtenissen die de behoeften en het koopgedrag van klanten beïnvloeden. Minigames Speel leuke minigames, zoals een wedstrijd tomahawk gooien. Klim op in het klassement en ontgrendel nieuwe licenties voor je winkel. Denk aan je pokerface Af en toe bieden oude en nieuwe leveranciers je een verrassingsdoos aan die allerlei voorwerpen of een grotere hoeveelheid producten kan bevatten. De inhoud kan je veel winst opleveren – als je een risico durft te nemen. Voel je thuis Je bent niet alleen verantwoordelijk voor de inrichting van de winkel. Op een heuvel met uitzicht op de stad staat je huis, klaar om naar jouw smaak ingericht te worden.