Welcome to Kowloon
Zoek goedkope woonruimte in Kowloon en stap in een first-person indie-horrorervaring waarin gewone mensen verontrustende gezichten verbergen. Wat begint als een simpel bezoek aan een nieuw huis, wordt een afdaling door smalle straten, benauwde kamers en geheimen die voor buitenstaanders worden afgeschermd. Verken een angstaanjagende plek vol vreemde persoonlijkheden, volg aanwijzingen door mistige stegen en betonnen gangen, en voel de spanning groeien dankzij sfeervolle beelden en hoogwaardige 3D-audio. Welcome to Kowloon is een korte, verhalende horrorreis binnen het walking simulator-genre.