Vesta
Vesta is een slim 6-jarig meisje dat in een ondergrondse doolhof woont– de ruïnes van een eens mooie stad bewoond door mensen en perfecte machines. Het is een eenzame wereld, maar ze heeft gezelschap van haar vriend BOT. Hij geeft haar advies en moedigt haar aan om de taken te doen die haar zijn opgedragen hoewel hij veel meer weet dan hij laat merken. Om te kunnen overleven in deze passieve, maar vijandige omgeving geeft BOT Vesta een echte helper – DROID. Hij is misschien een beetje lomp maar hij pakt fysieke taken aan die volwassene niet zou aankunnen, laat staan een klein meisje. Daarnaast is hij het perfecte verdedigingswapen tegen de gevaren die in de overblijfselen van dit verlaten complex op de loer liggen. Doe mee met Vesta in haar verkenning van verschillende omgevingen in meer dan 36 levels vol obstakels en vijandelijke robots. Ze heeft haar hersenen nodig en DROIDs kracht om door dit gevarieerde landschap te komen, goed om te gaan met het beetje energie dat het complex nog heeft, de talloze puzzels die ze op haar pad vindt op te lossen en zelfs om te vechten om te overleven. Maar bovenal moet ze de waarheid van dit verhaal vinden.