Versebound
Herschrijf je legende met verzen en bloed, en breng verlichting aan de tragische jeugd van Kalevala door mythische wezens, monsters, geesten en zelfs Leven en Dood zelf te verslaan in de strijd. Voer rituelen uit, navigeer door verraderlijke gebieden en leer van elke misstap om sterker te worden. Laat je inspireren: - Bewapen jezelf met verschillende wapens, artefacten en gedichten om de perfecte bouw te creëren; - Leer het verhaal van je personages kennen door uitdagende beproevingen te overwinnen; - Test je moed tegen epische, old school baasgevechten; - Fragmenten van echte Fins-Karelische legendes; - De dynamische en intense dungeon synth OST!