Valfaris
Valfaris' interprestatie van Nieuwe game+. Begin met je hele arsenaal en alle upgrades die je verzameld hebt, en neem het op tegen moeilijkere vijanden, versla sterkere eindbazen en zoek het nieuwe Destroyer-klasse wapen! Na op onverklaarbare wijze van de galactische kaart te zijn verdwenen, dook het fort van Valfaris plotseling op in de orbit van een stervende zon. Eens een autonoom paradijs speelde de grandioze citadel nu tweede viool in een steeds groter wordende duisternis. Therion, de onverschrokken en trotse zoon van Valfaris, keerde terug naar huis om daar de waarheid over zijn gedoemde lot te onthullen en het mysterieuze kwaad in het hart te treffen. Voornaamste kenmerken: Doodskoppen in de ruimte! Ingewanden in de ruimte! Kogels in de ruimte! Maak met verwoestende wapens op beestachtige wijze korte metten met vijanden Verken verschillende besmette gebieden als je de duistere wereld van Valfaris steeds verder betreedt Wees dodelijke vijanden en bazen te snel af, van de meest geschifte tot de meest groteske (en sommige zijn gewoon grotesk geschift) Check de waanzinnig mooie, met de hand getekende pixel-art van Andrew Gilmour Voel de kracht van de seismische soundtrack van extreme metaller en voormalig Celtic Frost-gitarist, Curt Victor Bryant Ontworpen door het fantastische team achter de cult-hit Slain: Back From Hell Voltooi het spel om de Full Metal-modus te ontgrendelen voor een nog dodelijkere uitdaging!