Turret Rampage
Versla in een mix van torenverdediging en schietactie golven ondergrondse indringers met behulp van een strategie die je à la minuut moet bedenken! Treuzelen is er niet bij! Verdedig de mensheid tegen ondergrondse monsters als de laatste geschutkoepel die nog over is! Turret Rampage is een schietspel met torenverdedigingselementen. Je bent een geschutkoepel, de enige verdedigende eenheid die tussen de restanten van de mensheid en de meedogenloze ondergrondse indringers staat. Schakel vijandelijke golven uit door snel tussen hun tunnels te bewegen en voor elke vijand de juiste wapens te gebruiken. Hoe meer je de woede van de bizarre wezens wekt, des te sterker zullen de troepen zijn die ze op je af sturen om je verdediging te doorbreken. Bedenk snel een strategie, gebruik allerlei soorten schoten en zelfs een kunstmatig opgewekte aardbeving om golven van slechteriken te overleven en nog dieper ondergronds te gaan!