TramSim: Console Edition - Deluxe
Stedelijk vervoer komt tot leven in TramSim: Console-editie - Deluxe! Beleef meer met München en Wenen, inclusief extra content voor de stad Wenen, het ULF-tramtype en het gedetailleerde tramdepot in Wenen. Houd je aan de dienstregeling en ga unieke uitdagingen aan. Er is gameplay voor elke smaak! Het tramdepot Favoriten in Wenen is cruciaal voor de tramactiviteiten van de stad en viert zijn 150e verjaardag in 2023! Verken in het depot de tramopslagplaatsen en navigeer door het complexe spoornetwerk. Trams in de vroege dienst opstarten en aan het eind van de dag weer uitzetten, rangeeropdrachten uitvoeren en het operationele wassysteem beheren. De ULF-tram (afkorting van Ultra Low Floor) is de eerste generatie trams met een lage vloer in het Weense tramnet en rijdt sinds 1995. Bestuur deze complexe en realistische tram, in 2 lengteconfiguraties, op de authentieke spoorlijnen van Wenen.